СПОСОБИ ТА ПРОЦЕДУРА ДОСУДОВОГО ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Способи та процедура досудового вирішення спорів
Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування цих Правил та правовідносин на ринку природного газу.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів може звернутись до постачальника зі скаргою (у довільній формі) щодо усунення постачальником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
Звернення/скарга/претензія подаються в письмовій формі, за підписом уповноваженої особи споживача або у вигляді скан-копії на електронну адресу postavka@gazpostach.od.ua або поштовим відправленням/кур’єром (особисто) за місцезнаходженням постачальника.
Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити споживачів про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:
Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 9:00 до 17:00, перерва 13:00-14:00
Відповідальні особи за розгляд скарг, звернень, претензій та пропозицій споживачів:
директора – Спояла Владілен
Способи та процедура досудового вирішення спорів
Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування цих Правил та правовідносин на ринку природного газу.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів може звернутись до постачальника зі скаргою (у довільній формі) щодо усунення постачальником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача.
Звернення/скарга/претензія подаються в письмовій формі, за підписом уповноваженої особи споживача або у вигляді скан-копії на електронну адресу postavka@gazpostach.od.ua або поштовим відправленням/кур’єром (особисто) за місцезнаходженням постачальника.
Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити споживачів про результати їх розгляду.
У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:
Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 09:00 до 17:00, перерва 13:00-14:00
Відповідальна особа за розгляд звернень:
директор – Спояла Владілен