СПОСОБИ ТА ПРОЦЕДУРА ДОСУДОВОГО ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Способи та процедура досудового вирішення спорів

Спірні питання між споживачем і постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг постачальника, відшкодування збитків тощо мають вирішуватися шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
Споживач та постачальник не обмежуються в праві звернутися до Регулятора чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування цих Правил та правовідносин на ринку природного газу.
Споживач у разі порушення його прав та законних інтересів має звернутись до постачальника зі скаргою (у довільній формі) щодо усунення постачальником порушення та відновлення прав та законних інтересів споживача. Звернення/скарга/претензія подаються в письмовій формі, за підписом уповноваженої особи споживача або у вигляді скан-копії на електронну адресу postavka@gazpostach.od.ua або поштовим відправленням/нарочно за місцезнаходженням постачальника.

Спори між споживачем і постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб. Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити споживачів про результати їх розгляду.

У разі недосягнення між споживачем та постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:

Відповідальна особа (в тому числі щодо прийняття скарг, звернень, пропозицій):
Провідний фахівець з діловодства та архівних справ: Литвиненко О.О.
65003, м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 23
Телефон:(048) 705-36-31

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 8-30 до 17-30, перерва 13:00-14:00;

Відповідальна особа за розгляд скарг, звернень, претензій споживачів:
Заступник директора Ляшенко Н.К. (048) 705-36-31