ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Постачання природного газу побутовим cпоживачам здійснюється на підставі типового Договору на постачання природного газу побутовим Cпоживачам, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим Cпоживачам» від 30.09.2015 № 2500.
Порядок формування ціни, здійснення обліку та проведення розрахунків за спожитий природний газ регулюється розділом IV Договору.

Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються за рахунками та/або квитанціями абонентської книжки Постачальника (з визначеним Споживачем способом оплати в заяві-приєднанні).

При здійсненні постачання природного газу в рамках базової річної пропозиції оплата рахунка (платіжного документа) Постачальника має бути здійснена не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Якщо Cпоживач не здійснив оплату за Договором протягом встановленого строку, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання природного газу Споживачу, шляхом направлення Споживачу письмового повідомлення з вимогою самостійно припинити споживання природного газу та сплатити прострочену заборгованість.

Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.

При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має право звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями, які надаються Споживачеві у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян».

Відповідно до п. 4.10. Договору, у разі виникнення у Споживача заборгованості з газопостачання, та наявності обґрунтованих підстав, Споживач має право звернутися до Постачальника із заявою про складення графіка погашення заборгованості на строк, що не перевищує 12 місяців, а Постачальник має право, а не обов’язок на надання реструктуризації.

Перелік документів, необхідних для укладення договору реструктуризації:
1. Паспорт Споживача;
2. Ідентифікаційний код Споживача;
3. Документи на право власності;
4. Документи (квитанція) підтверджуючі оплату мінімального початкового платежу відповідно до вимог Постачальника.

Звертаємо Вашу увагу, що договір укладається виключно з особою, з якою укладено договір постачання та на ім’я якої відкрито особовий рахунок.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 8:30 до 17:30, перерва 13:00-14:00
Адреса: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 23
Відповідальна особа щодо прийняття скарг, звернень, претензій та пропозицій від споживачів:
Провідний фахівець з діловодства та архівних справ – Литвиненко О.О., (048) 705-36-31

Відповідальні особи за розгляд скарг, звернень, претензій та пропозицій споживачів:
Заступник директора – Ляшенко Н.К., (048) 705-36-31
Заступник директора – Бухтіярова Ю.І., (048) 705-36-31
Начальник юридичного управління  – Федорова В.В. (048) 705-36-31

У випадку неможливості досягнення згоди, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Врегулювання спору в порядку встановленому НКРЕКП не перешкоджає сторонам Договору в праві звернення за вирішенням розбіжностей до суду.

ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

Постачання природного газу побутовим cпоживачам здійснюється на підставі типового Договору на постачання природного газу побутовим Cпоживачам, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим Cпоживачам» від 30.09.2015 № 2500.
Порядок формування ціни, здійснення обліку та проведення розрахунків за спожитий природний газ регулюється розділом IV Договору.

Розрахунки Споживача за цим Договором здійснюються за рахунками та/або квитанціями абонентської книжки Постачальника (з визначеним Споживачем способом оплати в заяві-приєднанні).

При здійсненні постачання природного газу в рамках базової річної пропозиції оплата рахунка (платіжного документа) Постачальника має бути здійснена не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим.

Якщо Cпоживач не здійснив оплату за Договором протягом встановленого строку, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання природного газу Споживачу, шляхом направлення Споживачу письмового повідомлення з вимогою самостійно припинити споживання природного газу та сплатити прострочену заборгованість.

Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.

При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має право звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями, які надаються Споживачеві у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян».

Відповідно до п. 4.10. Договору, у разі виникнення у Споживача заборгованості з газопостачання, та наявності обґрунтованих підстав, Споживач має право звернутися до Постачальника із заявою про складення графіка погашення заборгованості на строк, що не перевищує 12 місяців, а Постачальник має право, а не обов’язок на надання реструктуризації.

Перелік документів, необхідних для укладення договору реструктуризації:
1. Паспорт Споживача;
2. Ідентифікаційний код Споживача;
3. Документи на право власності;
4. Документи (квитанція) підтверджуючі оплату мінімального початкового платежу відповідно до вимог Постачальника.

Звертаємо Вашу увагу, що договір укладається виключно з особою, з якою укладено договір постачання та на ім’я якої відкрито особовий рахунок.

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА:

Режим роботи: Понеділок–п’ятниця, з 8:30 до 17:30, перерва 13:00-14:00
Адреса: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 23
Відповідальна особа щодо прийняття скарг, звернень, претензій та
пропозицій від споживачів:
Провідний фахівець з діловодства та архівних справ – Литвиненко О.О.,  (048) 705-36-31

Відповідальні особи за розгляд скарг, звернень, претензій та пропозицій
споживачів:
Заступник директора – Ляшенко Н.К.,
(048) 705-36-31
Заступник директора – Бухтіярова Ю.І.,
(048) 705-36-31
Начальник юридичного управління – Федорова В.В. (048) 705-36-31

У випадку неможливості досягнення згоди, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Врегулювання спору в порядку встановленому НКРЕКП не перешкоджає сторонам Договору в праві звернення за вирішенням розбіжностей до суду.