ПРОЦЕДУРА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Постачання природного газу побутовим Cпоживачам здійснюється на підставі типового Договору на постачання природного газу побутовим Cпоживачам, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим Cпоживачам» від 30.09.2015 № 2500.
Порядок формування ціни, здійснення обліку та проведення розрахунків за спожитий природний газ регулюється розділом IV Договору.
При розрахунку за квитанціями абонентської книжки Постачальника Споживач самостійно розраховує суму платежу та сплачує його Постачальнику не пізніше 10 числа місяця, наступного за розрахунковим.
Оплата рахунка Постачальника про сплату послуг за цим Договором має бути здійснена Споживачем в термін, визначений в рахунку, який не може бути меншим п’яти робочих днів з моменту отримання Споживачем цього рахунка, який повинен бути сплачений не пізніше 25 числа місяця, наступного за розрахунковим.
Якщо Cпоживач не здійснив оплату за Договором протягом встановленого строку, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання природного газу Споживачу, шляхом направлення Споживачу письмового повідомлення з вимогою самостійно припинити споживання природного газу та сплатити прострочену заборгованість.
Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має право звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями, які надаються Споживачеві у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян».
Відповідно до п. 4.10. Договору, у разі виникнення у Споживача заборгованості з газопостачання, та наявності обґрунтованих підстав, Споживач має право звернутися до Постачальника із заявою про складення графіка погашення заборгованості на строк, що не перевищує 12 місяців, а Постачальник має право, а не обов’язок на надання реструктуризації.
Перелік документів, необхідних для укладення договору реструктуризації:
1. Паспорт Споживача;
2. Ідентифікаційний код Споживача;
3. Документи на право власності;
4. Документи(квитанція) підтверджуючі оплату мінімального початкового платежу відповідно до вимог Постачальника.
Звертаємо Вашу увагу, що договір укладається виключно з особою, з якою укладено договір постачання та на ім’я якої відкрито особовий рахунок.
Для отримання більш детальної інформації, Ви можете звернутися до ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» за адресою: м. Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, буд. 23.
Режим роботи: Пн – Пт 8.30 – 17.30, перерва 13.00 – 14.00
Особа, відповідальна за процедуру досудового вирішення спорів:
Томіловський Андрій Васильович – Начальник юридичного відділу
телефон: (048) 705-39-83
e-mail: postavka@gazpostach.od.ua
У випадку неможливості досягнення згоди, сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Врегулювання спору в порядку встановленому НКРЕКП не перешкоджає сторонам Договору в праві звернення за вирішенням розбіжностей до суду.