Шановні клієнти!
ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» продовжує працювати та виконувати свої зобов’язання у звичайному режимі. Перехід побутових споживачів до газопостачальної компанії «Нафтогаз України» не означає припинення нашої діяльності.
Для повернення надлишково сплачених коштів (переплати) Ви можете:
- Подати заяву онлайн через сайт Компанії за посиланням.
- Звернутись до найближчої дільниці Компанії з 09.00 до 14.00 години, з понеділка по п’ятницю (без перерви на обід). Адреси дільниць за посиланням.
Перелік документів, необхідних для написання заяви:
– паспорт та ідентифікаційний код (РНКОПП) власника особового рахунку та/або особи, яка сплачувала за газ від імені або за власника рахунку, або особи, яка є спадкоємцем;
– оригінали платіжних документів про сплату за природний газ та/або виписки з банківського рахунку власника особового рахунку (завірена банком) на загальну суму, що відповідає або перевищує суму до повернення (переплати) в періодах виникнення переплати;
– довідка з банку з реквізитами Вашого банківського рахунку для повернення коштів.
❗При розрахунку за послуги газопостачання через онлайн-сервіси необхідна виписка з банківського рахунку, де чітко зазначено, що отримувач – ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ».
Додатково рекомендуємо взяти:
– оригінал паспорта пільговика (якщо в о/р присутня оплата МІНСОЦПОЛІТИКИ).
На офіційному вебсайті Компанії Ви можете перевірити стан рахунку – за посиланням та, за наявності заборгованості, сплатити за спожитий природний газ за посиленням.
Просимо всіх клієнтів ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ», які споживали газ до 30.04.2022 розрахуватись найближчим часом за вже поставлений природний газ. Нагадуємо, що договір з попереднім постачальником залишається чинним до повного розрахунку за використаний газ.
Поточні розрахункові документи очікуйте від газопостачальної компанії «Нафтогаз України».
Дякуємо за розуміння!